Myrornas krig.............

Det verkar som om Mr P har bestämt sig för att jäklas lite extra  med mig nu när operationen närmar sig. I natt släppte han in miljontals myror i min kropp...det brände, hettade, kröp och hade sig i flera timmar. Och att sova med myrornas krig i kroppen, det är inte lätt ska jag säga. På dagarna knäpper han på ON-knappen ena stunden för att en halv timme senare trycka på OFF. Det blir kaos i både hjärnan och kroppen och slutar med att jag lägger mig på soffan och tycker synd om mig själv. Jag som tänkte göra massor av saker innan dagen D. Men .....men det mesta står nog kvar tills jag kommer hem. Nej, nu ska jag inte störa er längre, ha det så skönt på söndagsförmiddagen. Jag ska försöka hinna ut före Mr P....försöker han hindra mig från att kratta ska jag stampa ner honom i en lövhög!
Kramar Pia
 




Snart ses vi mamma! Vare sig du vill eller ej. Puss!

2013-05-05 // 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>