Man ska inte ropa hej,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Nä just det,,,,,,,,,,,,,,,,inte ropa hej förrän man är över bäcken.Och över den här bäcken känns det som det är tusenmilakliv.Kan det verkligen vara normalt att ha denna krypande, svidande, brännande smärta i kroppen. Det kommer varje dag och sitter i flera timmar varje gång "det blir bättre" upprepade doktorn som ett mantra varje dag när jag var på sjukhuset. Nu har det gått 2,5 vecka och jag är inte ett skvatt bättre.
Mr P ,,,, vad gör du med mig,,, tänker du ta livet av mig? Jag bara undrar.......
Kram till alla er som bryr er
en ganska uppgiven Pia




Vi är många som bryr oss Pia! Kram<3

2013-05-29 // 22:40:57

Kämpa på Pia, kram kram

2013-05-30 // 08:11:51

Styrkekramar!!
Du fixar även detta!! Du är en jättekämpe!!

2013-06-01 // 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>