Lördagsmorgon...

Ligger här i Matildas sköna säng och tänker på gårdagen. Anlände till Akademiska 10.30 och blev som vanligt väl mottagen.."hej Pia kommer du och hälsar på oss igen?" Från början gick allt så fort och smidigt. Det bara rasslade till så hade jag fått en säng,var inskriven av både sköterska och läkare, EKG och prover var tagna och en av dom godaste luncher jag ätit på Ackis var också avverkad. Allt gick så bra och det var länge sedan jag varit så pigg.Men sedan tvärvände det.....Mr P dök upp ur tomma intet och gjorde krokben för mig. Skulle röntgas och blev instängd i en liten hytt där allt utom strumpor och trosor skulle tas av ( även smycken).Låter väl inte allt för svårt, klär på och av sig gör man väl varje dag, men ack vilken pärs. Blev jättestressad....svetten lackade....det var nästan tji att få av sig jeansen. Att få det där smala byxbenet över foten ( som plötsligt hade växt till en 47:a) var nästan omöjligt. För att inte säga ringarna....inte visste jag att dom hade växt fast . Fick slicka, ja nästan spotta på fingrarna för att få av dom. Ja herre min je!!...blir svettig bara jag tänker på det. Måste ta en paus nu och umgås med mina älsklingsdöttrar. Vi hörs.
Kram Pia






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>