Lördagseftermiddag

Sitter nu i Matildas soffa och ska se på ishockey.Har varit ute på stan, fy vad jobbigt det är när en sida (den högra i mitt fall) vägrar att följa med.Letade en jacka, men hittade ingen. Tittade på blommande körsbärsträd i Kungsträdgården, vackert!! Matilda kommer med hämtmat (Kina) som vi ska äta vid teven, mysigt!! Hur röntgen gick.....? Jo, jag fixade faktiskt att ligga stilla dom 20 minuter det tog och jag fick på mig kläderna och ringarna efteråt. Men utan assistans av SÅ hade jag aldrig tagit mig tillbaka till avdelningen.När vi kom dit väntade narkosläkaren för att berätta om sin del i operationen.Jag kände mig faktiskt lugnare efteråt....han nämnde både smärtlindring och lugnande. Jag kommer kanske att klara av det ändå....?! Sedan väntade bara en träff med kirurgen, men det verkade vara lättare sagt än gjort. Efter tre timmars väntan fick vi veta att hon inte hann träffa oss....KUL!!! Planen var sedan att jag skulle åka buss till S-Holm och döttrarna för helgpermis och SÅ skulle åka hem. Men jag var så jäkla dålig så han skjutsade mig (han är bara bäst min SÅ) och åkte sedan hela vägen hem. Nu känns det som att det här börjar bli väldigt tråkig läsning, så nu slutar jag. Ha det så bra alla.
Kram Pia






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>