Nu har Britta lämnat oss...............

Ja det är inte så allvarligt som det låter, hon har lämnat oss för ett vikariat i storstan. Hon ska jobba på en nyhetbyrå, göra TV sidor/ bilagor till dags- och kvällstidningar. Hur roligt låter det på en skala, när man kan skriva om syföreningsauktioner och traktorpulling i Ljusdalsposten? Nää jag bara skojar, det är klart att hon ska testa på storstadspulsen,jag är bara självisk. Vem ska nu skjutsa mig, duka fram frukost, plocka i/ur diskmaskinen, dammsuga mm, mm. Jag kommer att sakna min lilla skrutta jättemycket, tur att hon får bo hos sin storasyster som kan hålla lite koll på henne. När jag får träffa henne nästa gång? om 5 dar, hon kommer hem till helgen....! Det gäller att klippa av navelsträngen en liten bit i taget, ha,ha
 
Kramar PIa




Haha, gullmamma! Jag ringer imorgon. Puss!

2013-04-22 // 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>