Dagen D.....

Dagen D (som i Deep Brain Stimulation) närmar sig med stormsteg. Om 10 dar ligger jag på operationsbordet -hugaligen!! Kommer jag att bli den första som sliter mig loss och rymmer fältet tro? Nervös är jag ska ni veta och värre lär det bli. När jag var ung var det modernt med sjalett (och näbbstövlar) och det hade jag. Och jag tyckte säkert att det var snyggt, annars hade jag väl inte haft det. Häromdan provade jag alla sjaletter jag har och jag såg för dj----g ut i alla. Jag kanske tar en av SÅ:s reklammössor och trycker ner över flinten, så kan jag samtidigt göra lite PR för världens bästa byggfirma..hi, hi!! Näbbstövlarna hoppar jag, nån måtta får det vara.
Nu ska jag dricka kaffe på altan med bästaste 35- åringen - Matilda. I morgon vänder hon åter till storstan- snyft!
 
Kramar Pia




Du är inte alls ful i sjalett, sluta nu! Puss

2013-04-05 // 15:36:19

Haha, det som är roligt i det här inlägget är att du fortfarande HAR sjaletter kvar:) Minns att du var väldigt snygg i näbbstövlar o sjalett, är övertygad om att du kommer att vara lika snygg i framtiden oxå! Kraaam<3

2013-04-08 // 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>