Bullbak.............

Idag har Anette och jag bakat bullar! Ska jag vara riktigt ärlig så var det Anette som bakade, jag penslade och duttade lite med pärlsockret. Tänk vad smidigt och snabbt det gick för A att baka 130 fina och jättegoda bullar, för mig hade det nog tagit hela dan. Jag måste ju räkna med att avbryta och ägna lite tid åt Mr P också, ligga på soffan och gulla med honom mitt upp i bullbaket. Den karln har ingen skam i kroppen och han har inte koll på när han ska hålla sig undan.
Men om drygt 2 veckor då smäller det,då är det bäst att du gömmer dig i hjärnans mörkaste vrå Mr P. Och håll i dig hårt., ifall det blir korsdrag sedan doktorn varit framme med borren.Då vet man aldrig var du kan hamna....
Kramar till bästa sonhustrun och till hela min stora familj som ställer upp för mig i vått och torrt.
Älskar er
Pia





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
/>